Tärande vardag.

Nu börjar alla "komplikationer" ta ut sin rätt! Jag som har mått så bra, fram till vecka 29-30. Nu har det verkligen dalat. Efter två veckor med sammandragningar känns det att kroppen och psyket sätter stopp. Har haft två riktigt låga dagar, en hel veckas Ikeabesök har blivit inställt gång på gång, p.g.a den ordinerade vilan har jag suttit ner mycket vilket gjort mina hemorojjder riktigt elaka och ovanpå detta kan vi lägga en halvkass ekonomi och en rejäl Teliaräkning. Räkningen är iofs mitt eget fel, jag fattar inte varför jag envisas med att surfa med mobilen! Skit.

Just nu är det bara glass och isbitar som livar upp stämningen i min hjärna, men jag antar att det ger med sig så småningom.

Den nya spjälsängen är iaf skickad! Hittade den 200kr billigare och med gratis frakt på toyland.se och norpade den sista! Dessutom har mannen nu spacklat minstingarnas två rum, så förhoppningsvis blir det slipat idag så att "vi" kan måla sedan. Det verkar som att vi har kommit överrens om tapet till de båda rummen med, så där återstår bara att beställa de två rullar vi behöver till fondväggarna.

Hade det inte varit för den sinande kassan, så hade jag roat mig med bebisshopping, men det får vänta. Har för mig att skatteåterbäringen kommer runt midsommar, så förhoppningsvis hinner jag shoppa lite grann innan bebis kommer. Hade velat köpa lite nya tyger med, men det verkar inte heller gå ihop sig, så det får väl vara helt enkelt.

Idag ska jag inta liggläge lite extra. Förhoppningsvis lugnar hemorojjderna ner sig då. Dessutom kommer en av äldstingens kompisa hit för att leka mitt på dagen med, får se om de kan hålla sams hela lekstunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0