Fortsatt vilovardag.

Det blir inte så mycket bloggat just nu. Jag är fortfarande ordinerad vila, mannen är hemma och sköter vardagen medans jag sitter en hel del i tvsoffan och glor på skit. Tack gode gud för fint väder! Så jag sitter ute och stickar, och bränner bebismagen :P

Jag har iaf fått ihop en amningskudde idag, medans mannen hade sällskap på övervåningen där han spacklade väggarna i bebis och minstingens två rum. På torsdag ska jag träffa min barnmorska, och hoppas då få lite info om hur vi ska gå vidare med sammandragningarna.

Jag har iaf investerat i Samarin och det har gjort wonders för mitt illamående och min halsbränna...

Nu var jag visst hungrig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0