Vecka 25.

Denna veckan har jag haft fullt upp. Det som är mest framträdande är dock hemorojjderna. Fy fan. Jag har piller mot det, men inte ens de funkar, lagom skoj.

Funderar lite på att lägga ner bloggarna. Känner mig allmänt besviken, trots att jag egentligen har fler vänner under denna graviditeten än de två tidigare, så har jag nog aldrig känt mig så ensam. Tragiskt. Det var inte riktigt så jag hade tänkt mig att känna under denna tiden. Får se hur det utvecklar sig.

Jag har börjat simma, äntligen! Därav hemorojjderna, sitter ju på bussen i drygt 2½ timme två dagar i rad för att kunna simma :P Får se om det stabiliserar sig, det känns ju något otippat att få sluta med simningen av den anledningen.

Ni får ursäkta att jag inte är så himla munter idag, men jag har en deppig vecka helt enkelt. Jag hoppas att det ger med sig så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0