Vecka 24...

Går jag in i idag. Igår kände äldsta tjejen bebis sparka genom magen. Hon blev helt glädjestrålande! Den ungen älskar att få syskon, det är en sak som är säkert. Sedan att hon inte alltid håller med sin lillasyster om allt är ju en helt annan femma ;)

Mycket liv i magen är det. I veckan sparkade bebis på minsta systern när hon höll på att somna i mitt knä framför tv:n, så att hon hoppade till och öppnade ögonen :) Det såg väldigt kul ut.

Annars har jag äntligen fått igenom simningen med FK, kanske redan har skrivit det, men i veckan ska jag in till stan och lösa simkort och busskort.

Den senaste tiden har jag fått värre förvärkar. Alltid på nätterna, som drar ner i ljumskarna. Är de riktigt starka så blir jag t.o.m yr. Känns inte helt oki. Nästa vecka ska jag träffa barnmorskan och läkare på MVC, får se vad de säger om saken. Antagligen att det inte är någon fara. Det brukar låta så :P

Nu ska jag lägga barnen. Fullt ös här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0