Vecka 26.

Jaha. Ännu en vecka har gått. Nu ligger det en krabat på ca 900gr och 23cm i min mage. Märkligt! Dessutom insåg jag när jag låg och tittade på magen, att bebis antagligen kommer att lägga på sig 3 kg till innan den kommer ut, våra barn är ju som bekant knappast några småbebisar när de kommer ut. När jag kom på det så kändes vecka 35-36 inte lika lockande längre :P
Men, det går ju över ganska snabbt. Än så länge har graviditeten gått hur snabbt som helst tycker jag.

Har kommit igång mer med simningen och det är jätteskönt, speciellt för ischiasen. Problemet är att jag får sådana hemska hemorojjder av att åka buss fram och tillbaka :P

Börjar känna mig lite stressad inför barnrumsrenoveringen. Jag vill helst att den ska vara färdig redan så att jag slipper oroa mig för att den inte ska vara gjord när bebis kommer. Men, det löser sig väl. Jag tänker intala mig det iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0