Åh nej!

Tredje graviditetens första bristning är funnen, eller första bristningAR ska jag kanske skriva. För två stycken är de, på insidan av ena bröstet... Fast det är väl föga överraskande, med tanke på att mina tuttar har vuxit bortom allt förstånd denna gången. Och när de ökar från 80D till 80G så kan man ju inte annat än bara invänta bristningarna. Men det betyder ju inte att det är roligt :P

Igår fick jag ordetnligt håll på spinningpasset med, så första kvarten bestod mest av att hålla ut och ignorera smärtan i sidan och cykla på. Det gick över sedan, och ungefär samtidigt kom svettfesten. Det känns som om vikten har stått stilla de senaste två veckorna, men jag har inte vågat ställa mig på vågen än :P Jag har så svårt för de där kilona, och det stör mig att det stör mig! Jag önskar att jag bara kunde ignorera det hela och vara oki med det, men å andra sidan så önskar jag att jag bara gick upp tio kilo sammanlagt osså :P Looong gone!

Skatteverkets information idag gör att det där önskade barnrummet känns lite närmare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0